مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 13:502021-02-04اقتصادي

صادرات 735 هزار تن کالای غیرنفتی از مرز آستارا


مدیرکل گمرک شهرستان آستارا میزان کالای صادره طی 10 ماه گذشته از مرز زمینی این شهرستان را 735 هزار و 119 تن به ارزش 456 میلیون و 331 هزار دلار دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، کریم رسولی عصر امروز در نشست با خبرنگاران خبرگزاری ها در محل سالن جلسات اداره کل گمرک این شهرستان اظهار کرد: گمرک آستارا با حداکثر ظرفیت خود کار می کند و طبق پیش بینی های صورت گرفته رکود صادرات کالا به واسطه گمرک این شهرستان شکسته خواهد شد.

مدیرکل گمرک شهرستان آستارا صادرات، واردات و ترانزیت کالا را ازجمله رویه های مهم گمرکی دانست و گفت: گمرک این شهرستان با تمام رویه ها در سه حوزه زمینی، ریلی و دریایی فعال بوده و نخستین گمرک کشور است که در هر سه حوزه به صورت هم زمان فعالیت می کند.

پیشرفت 50 درصدی طرح به سازی و زیباسازی محوطه گمرک وی پیشرفت فیزیکی طرح به سازی و زیباسازی محوطه گمرک را 50 درصد دانست و بیان کرد: بالای 50 درصد از ظرفیت اماکن داخلی گمرک تحت تأثیر طرح فوق قرار گرفته و زمان بر بودن طرح خدمات دهی به مراجعه کنندگان را مختل کرده است.

  رسولی با بیان اینکه در قالب طرح به سازی و زیباسازی محوطه گمرک سه باند ورود و خروج برای تردد کامیون های ترانزیتی پیش بینی شده است، گفت: دو دستگاه ایکس ری و دو دستگاه باسکول 80 تنی قرار است در باندهای ورود و خروج کامیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 735 هزار تن کالای غیرنفتی از مرز آستارا

صادرات 735 هزار تن کالای غیرنفتی از مرز آستارا