مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 13:152021-02-04سياسي

مرکز راهبری حفظ مجازی قرآن در رشت افتتاح شد


مرکز راهبری حفظ مجازی قرآن کریم امروز با حضور مهدی قره شیخلو، رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در رشت افتتاح شد.

- ایسنا/گیلان مرکز راهبری حفظ مجازی قرآن کریم امروز با حضور مهدی قره شیخلو، رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در رشت افتتاح شد.

مهدی قره شیخلو امروز 16 بهمن در آیین افتتاح مرکز راهبری حفظ مجازی قرآن کریم در رشت، ضمن گرامیداشت ایام سالروز پیروزی انقلاب، اظهار کرد: انس و تلاوت قرآن یک کار فقط نمادین نیست و اصل ارتباط با قرآن، برای اصلاح و ارتقای زندگی فردی و جمعی ماست که در آیات و روایات متعدد به این امر سفارش شده لذا هر چقدر می توانیم باید برای قرآن و ترویج آن وقت بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه فضای جامعه باید به گونه ای شود که هر فرد خلوت قرآنی داشته باشد، افزود: باید بدنه عمومی جامعه را به قرآن نزدیک کنیم؛ در طی 40 سال پس از پیروزی انقلاب بیش از 200 رتبه بین المللی قرآنی کسب کنیم که این موفقیت قابل توجهی بوده و بیانگر این است که در حوزه تخصصی پیشرفت خوبی داشتیم.

قره شیخلو وجود حافظان، قاریان، اساتید و داوران قرآنی برجسته را از دیگر برکات انقلاب دانست و گفت: در بخش انس عمومی مردم با قرآن کم کاری کرده ایم یعنی فضای قرآنی در همه خانواده ها، محالات، مراسم ها و آیین های خانوادگی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز راهبری حفظ مجازی قرآن در رشت افتتاح شد

مرکز راهبری حفظ مجازی قرآن در رشت افتتاح شد