مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 12:502021-02-04سياسي

دولت لایحه امنیت زنان را به مجلس ارائه کند


مسئول امور زنان و خانواده مرکز مطالعات راهبردی دانشگاه عالی دفاع ملی از دولت خواست لایحه امنیت زنان را هرچه سریعتر به مجلس شورای اسلامی برای تصویب ارسال کند.

- ایسنا/مرکزی مسئول امور زنان و خانواده مرکز مطالعات راهبردی دانشگاه عالی دفاع ملی از دولت خواست لایحه امنیت زنان را هرچه سریعتر به مجلس شورای اسلامی برای تصویب ارسال کند.

مینو اصلانی، پنجشنبه 16 بهمن در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: نخستین کنگره زنان شهید، جانباز و آزاده به صورت بین المللی با حضور زنان مقاومت در اوایل دهه 80 در کشور برگزار شده و دومین کنگره با پیام رهبر معظم انقلاب در سال 91 برگزار شد و پس از آن سالانه شمار زیادی از کنگره ها و همایش های زنان شهید، جانباز و آزاده در کشور شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه 7 هزار زن شهید در سطح کشور دارای پرونده هستند 110 شهید از این تعداد شهید ترور هستند، شهدای زن را بر پنج گروه تقسیم کرد و افزود: زنان شهید در پنج دسته شهدای ساواک، شهدای بمباران در دفاع مقدس، شهدای مکه، شهدای ترور و شهدای انقلاب اسلامی دسته بندی می شوند.

بیشترین شمار زنان شهید با بیش از سه هزار شهیده متعلق به استان خوزستان است.

مسئول امور زنان و خانواده مرکز مطالعات راهبردی دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به لایحه امنیت زنان تصریح کرد: این لایحه کمک کننده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت لایحه امنیت زنان را به مجلس ارائه کند

دولت لایحه امنیت زنان را به مجلس ارائه کند