مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-04اقتصادي

بهره برداری از 36 کلاس درس در سمنان و شاهرود/ فرهنگ مدرسه سازی ترویج شود


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ مدرسه سازی گفت: پروژه احداث 36 کلاس درس در سمنان و شاهرود به مناسبت دهه فجر بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید هژبری بعدازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه پنج طرح آموزشی شامل 36 کلاس درس به مناسبت دهه فجر در سمنان و شاهرود به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه 171 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به مشارکت خیران برای ساخت این پروژه خاطرنشان کرد: درمجموع 36 میلیارد ریال برای اجرای این طرح ها از سوی خیران مدرسه ساز استان سمنان تأمین شده است و باید برای تکمیل سایر پروژه های نیمه تمام باقی مانده نسبت به افزایش مشارکت مردم خیر این منطقه اقدام شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان از آغاز عملیات اجرایی دو طرح آموزشی در استان خبر داد و افزود: در راستای اجرای این پروژه 12 کلاس درس به سرانه فضای آموزشی استان اضافه می شود و برای اجرای آن 65 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

هژبری با اشاره به آغاز پویش ملی من مادرم، بچه های ایران فرزند من بیان کرد: تاکنون یک هزار و 800 نفر از مردم نیک اندیش استان سمنان در این پویش مشارکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 36 کلاس درس در سمنان و شاهرود/ فرهنگ مدرسه سازی ترویج شود

بهره برداری از 36 کلاس درس در سمنان و شاهرود/ فرهنگ مدرسه سازی ترویج شود