مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 10:352021-02-04سياسي

زن باید ضمن احترام به خود نیاز عاطفی همسرش را برطرف کند


یک مشاور خانواده با بیان اینکه بسیار از زنان رفتاری مادرانه و خیلی اوقات مردانه با همسران خود داشته و حتی آنها را مورد تحقیر قرار می دهند گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز مراسمی با حضور بانوان فعال فرهنگی همدان به مناسبت گرامیداشت مقام زن و روز مادر به همت کانون اسلامی خواهران، زیرمجموعه موسسه شهید مدنی برگزار شد.

 یک مشاور خانواده و استاد دانشگاه در این مراسم به عوامل و علت های طلاق بین زوجین پرداخت و اظهار کرد: در بررسی های صورت گرفته به یک علت عجیب در خصوص طلاق زوجین و عدم رضایت مردان رسیدیم؛ بسیاری از این مردان معتقد بودند که زنان آنها خیلی قوی هستند و مردانه رفتار می کنند و به اصطلاح خودمان ناز زنانه ندارند.

زهرا شایسته افزود: یک واقعیت در زندگی همه ما وجود دارد که دائم در حال هل دادن دیگران هستیم حال یا به سمت خودمان یا طرد کردن دیگران از خودمان و این قاعده و قانون تنها در رفتار مادرانه وجود ندارد زیرا یک مادر هرگز با فرزندان خود این کار را نمی کند بلکه هر روز سعی می کند بچه ها را به خود وابسته تر کند.

وی با طرح این سوال که چرا بسیاری از مادران گلایه می کنند که فرزندان به ما احترام نمی گذارند و حتی روبروی ما ایستاده و جواب ما را می دهند؟ اظهار کرد: ما مادران مفهوم گذشت و از خودگذشتن را بد و اشتباه برداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن باید ضمن احترام به خود نیاز عاطفی همسرش را برطرف کند

زن باید ضمن احترام به خود نیاز عاطفی همسرش را برطرف کند