مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 10:302021-02-04سياسي

رییس مجمع تشخیص: ضرورت همفکری و تعامل دولت و مجلس برای حل مشکل بودجه 1400 کل کشور


مردم فهیم و بصیر ما که با وجود همه مشکلات، همواره در صحنه حضور داشته اند و حتی در فهم برخی مسائل پیرامونی از بعضی مسئولان نیز گاهی جلوتر هستند، - هیچگاه اجازه سلطه به دشمنان نمی دهند و این ناشی از همان خودباوری است که امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله تعالی) به مردم القا کرده اند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ضرورت در نظر گرفتن مصلحت مردم و نظام با نگاه کلان و همه جانبه و همفکری و تعامل دولت و مجلس برای حل مشکل بودجه 1400 کل کشور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله آملی لاریجانی در آخرین جلسه مجمع با تبریک سالروز ولادت با سعادت دخت گرامی پیامبر اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر و همچنین گرامیداشت ایام الله دهه مبارکه فجر، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را پیشاپیش تبریک گفت و اظهار کرد: مقارنت میلاد حضرت زهرای بتول (س) با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، چه بسا یک مقارنه ثبوتی هم باشد زیرا واقعیت این است که انقلاب اسلامی ایران پیوندی ناگسستنی با تعالیم و ارزش های الهی دارد که کمال این ارزش ها در وجود نورانی اهل بیت علیهم السلام متجلی و متبلور شده است.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، شهادت را یکی از این ارزشهای الهی دانست و با بیان اینکه قله این ارزش، وجود نورانی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است، ادامه داد: در ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجمع تشخیص: ضرورت همفکری و تعامل دولت و مجلس برای حل مشکل بودجه 1400 کل کشور

رییس مجمع تشخیص: ضرورت همفکری و تعامل دولت و مجلس برای حل مشکل بودجه 1400 کل کشور