مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 10:252021-02-04سياسي

نهمین نمایشگاه مدرسه انقلاب در خوزستان افتتاح شد


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان با اشاره به افتتاح نهمین نمایشگاه مدرسه انقلاب، گفت: یکی از اهداف برگزاری این برنامه تقویت روحیه انقلابی و تشکیل جامعه آرمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد عرب پیش از ظهر امروز پنجشنبه از دانش آموزان برای برپایی نهمین نمایشگاه مدرسه انقلاب تشکر کرد و گفت: در ابتدا فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را به دانش آموزان انقلابی و پرانرژی تبریک عرض می کنیم اما پیرامون مدرسه انقلاب اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به عنوان پرچم دار کار تشکیلاتی و فعالیت مدرسه انقلاب در مدارس با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی همه ساله در سر تا سر استان برگزار می شود.

وی افزود: یکی از اهداف ما در برگزاری این برنامه تقویت روحیه انقلابی و تشکیل جامعه آرمانی از دانش آموزان است و با برگزاری این نمایشگاه نشاط و امید را به آنان تزریق می کنیم.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان بیان کرد: نمایشگاه مدرسه انقلاب در 10 محور برگزار می شود که اصلی ترین شعار و محور ما در نمایشگاه های سال جاری نوجوان قوی، ایران قوی مطالبه گری و شکست تحریف است.

نسل آینده، نسل شکوفایی علمی انقلاب همچنین کورش مودت، مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در ادامه این مراسم گفت: نسل آینده، بدون شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین نمایشگاه مدرسه انقلاب در خوزستان افتتاح شد

نهمین نمایشگاه مدرسه انقلاب در خوزستان افتتاح شد