مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 10:152021-02-04سياسي

مسکن سازی بدون دقت کافی مشکل سرخه/ مسکن مردم تأمین شود


امام جمعه سرخه بابیان اینکه مسکن سازی بدون دقت کافی مشکل سرخه است که مشکلات بسیار به دنبال دارد، گفت: از مسئولان انتظار می رود تا مسکن مردم را ایمن تأمین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر ظهر پنج شنبه در آیین افتتاح هم زمان پروژه های عمرانی و اقتصادی سرخه با حضور استاندار سمنان ضمن بیان اینکه مسکن سازی بدون دقت کافی باعث کاهش عمر مفید ساختمان ها و ایجاد مشکلاتی برای مردم و ساکنان می شود، ابراز داشت: با تغییر کاربری بخشی از زمین های داخل شهر سرخه و واگذاری آن برای ساخت واحد مسکونی بخشی از مشکل مسکن حل خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه با اتمام پروژه های ساختمانی، مردم دعاگوی مسئولان خواهند بود، افزود: اگر مشکل تأمین مسکن مردم در سرخه برطرف شود، تقریباً می توان گفت که در این شهرستان با مشکل خاص دیگری مواجه نیستیم.

امیدها به تکمیل مجتمع فرهنگی سرخه امام جمعه سرخه ضمن بیان اینکه عملیات ساخت پروژه مجتمع فرهنگی و گردشگری امید سرخه با مساعدت رییس جمهور، هیئت دولت و پیگیری استاندار سمنان سرعت خوبی گرفته است، ابراز داشت: امیدواریم به زودی کام مردم به واسطه بهره برداری از این مجموعه شیرین شود.

فاطمی بصیر ضمن بیان اینکه متأسفانه شیوع کرونا سبب شد تا نتوانیم آیین مناسب و درخور توجهی برای آیین افتتاح طرح آب رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن سازی بدون دقت کافی مشکل سرخه/ مسکن مردم تأمین شود

مسکن سازی بدون دقت کافی مشکل سرخه/ مسکن مردم تأمین شود