مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-04اقتصادي

زمین مورد نیاز برای اجرای طرح ملی مسکن در «واوان» مهیا شده است


فرماندار اسلامشهر با اشاره به آغاز اجرای طرح ملی مسکن در «واوان» گفت: زمین مورد نیاز برای اجرای طرح ملی مسکن در «واوان» مهیا شده است.

- اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر با اشاره به آغاز اجرای طرح ملی مسکن در واوان گفت: زمین مورد نیاز برای اجرای طرح ملی مسکن در واوان مهیا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود مرسلپور ظهر پنج شنبه در آیین افتتاح همزمان 72 پروژه عمرانی، آموزشی و خدماتی و کشاورزی اسلامشهر که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد اظهار داشت: شهرستان اسلامشهر در حوزه ایجاد اشتغال پایدار و واقعی به تأیید وزارت کار حائز رتبه است.

مرسلپور افزود: در حوزه سیاسی در بخش هایی موفق بودیم و تلاش شد تا وفاق و همدلی بین همه جریان های سیاسی برقرار کنیم که البته در بخش هایی هم ناموفق بوده ایم.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: در حوزه اجتماعی شاهد رشد چشمگیری در کسب مدال در المپیادهای علمی استانی و ملی و همچنین کسب رتبه های برتر در رشته های ورزشی در سطح استان و کشور در شهرستان اسلامشهر در دولت تدبیر و امید بوده ایم.

وی افزود: در حوزه اقتصاد معیشتی قریب بر 1600 تن کالاهای تنظیم بازاری را در اسلامشهر توزیع کردیم و در حوزه اقتصاد مولد طرح های خوبی را در شهرستان در دست اقدام داریم و از 10018 سهمیه اشتغال ایجادی فراتر رفتیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین مورد نیاز برای اجرای طرح ملی مسکن در «واوان» مهیا شده است

زمین مورد نیاز برای اجرای طرح ملی مسکن در «واوان» مهیا شده است