مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 09:352021-02-04سياسي

ماهیت رهبری و مردمی بودن یکی از تفاوت های انقلاب اسلامی با سایر انقلاب هاست


فرماندار ویژه شهرستان سقز یکی از تفاوت های انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها را اسلامی بودن، ماهیت رهبری و مردمی بودن انقلاب برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، کامیل کریمیان در مراسم مهمانی لاله ها در گلزار شهدای سقز با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: انسجام و وحدت یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بود و برگزاری حماسه انتخابات نیازمند وحدت و انسجام است.

وی اظهار کرد: دشمنان همواره از وحدت و انسجام مسئولان و مردم و جناح های مختلف ترسیده اند زیرا تقویت اتحاد، انسجام و وحدت، پایانی بر توطئه افکنی دشمنان است.

کریمیان افزود: وحدت داخلی، باعث مشارکت بیشتر مردم در انتخابات می شود و رییس جمهوری که با رای حدکثری آحاد جامعه انتخاب شود، از پشتوانه بهتری برای خدمت رسانی برخوردار خواهد بود.

کریمیان یکی از تفاوت های انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها را اسلامی بودن، ماهیت رهبری و مردمی بودن انقلاب برشمرد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب صادر شد، افزود: در این بیانیه که مانیفیست 40 ساله دوم انقلاب اسلامی ایران است 40 بار واژه جوان آورده شده است که نشان دهنده ضرورت جوان گرایی در مدیریت کشور است که بایستی جوانان در صحنه باشند و اگر جوانی نیز دچار خطار شد با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهیت رهبری و مردمی بودن یکی از تفاوت های انقلاب اسلامی با سایر انقلاب هاست

ماهیت رهبری و مردمی بودن یکی از تفاوت های انقلاب اسلامی با سایر انقلاب هاست