مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 09:152021-02-04سياسي

مسئولان دچار شعارزدگی شده اند/ضرورت ترویج الگوهای اقتصاد مقاومتی


مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت:متأسفانه در بین برخی مسئولان شاهد شعار زدگی ها هستیم و بسیاری از مفاهیم ارزشی را در سخنرانی ها بیان کرده ولی در عمل جدی گرفته نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سجاد رضایی صبح پنج شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران زن فعال بسیج خراسان جنوبی اظهار کرد: در خراسان جنوبی کار اصلی رسانه و خبر بر دوش بانوان است که در این زمینه فعالیت های بسیار ارزنده ای انجام داده اند.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه متأسفانه در خراسان جنوبی برخی از مسئولان نگاه بازی به حوزه خبر و رسانه ندارند، بیان کرد: امروزه فعالیت خبری و رسانه ای را نمی توان به برگزاری یک نشست خبری و انعکاس آن در رسانه محدود کرد.

رضایی با بیان اینکه خبرنگاران در خراسان جنوبی گاه از حمایت های صنفی نیز برخوردار نیستند، ادامه داد: به نظر می رسد رفع مشکلات خبرنگاران در سطح بالا و با وضع قوانین ممکن باشد که این موضوع را به نمایندگان مجلس استان انتقال داده ایم.

وی افزود: خوشبختانه بر اساس رصدهای صورت گرفته در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان اخبار تولیدی و پیگیری مطالبات مردم از سوی رسانه های استان بسیار افزایش یافته است که نشان از تلاش روزافزون خبرنگاران دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان دچار شعارزدگی شده اند/ضرورت ترویج الگوهای اقتصاد مقاومتی

مسئولان دچار شعارزدگی شده اند/ضرورت ترویج الگوهای اقتصاد مقاومتی