مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-04اقتصادي

5600 شرکت دانش بنیان در کشور فعال شده است


مدیر امور مجلس و ذینفعان صندوق نوآوری و شکوفایی کشور گفت: شمار شرکت های دانش بنیان از 52 واحد در سال 92 به بیش از پنج هزار و 600 شرکت در حال حاضر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی خالقی پیش ازظهر پنجشنبه در نشست سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با تاکید براینکه از اقتصاد نفتی باید به سمت اقتصاد دانش بنیان پیش رویم، گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی در سال 89 براساس منویات و جهش عالی در حوزه شرکت های دانش بنیان گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی بازوی مالی شرکت های دانش بنیان است و برای زمینه سازی، سرمایه درگردش، تولید صنعتی وقبل از تولید و لیزینگ تسهیلات داده می شود.

خالقی میزان تسهیلات ارائه شده طی دو سال اخیر به صندوق های نوآوری و شکوفایی را شش و 804 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی را با سیستم بانکی هماهنگ کرده و با 14 بانک بزرگ کشور قرارداد بسته ایم.

مدیر امور مجلس و ذینفعان صندوق نوآوری و شکوفایی کشور یادآور شد: صندوق پژوهش و فناوری در ذیل کارگروه به ریاست وزیر علوم مجوز کسب می کنند و رسالت اصلی آن سرمایه گذاری خطرپذیر است.

خالقی با اظهار اینکه صندوق ها دانش فنی را بررسی و ارزشگذاری می کنند و تسهیلات طبق آن پرداخت می شود، گفت: در مازندران طی یکسال اخیر شاهد شکل گیری صندوق پژوهش و فناوری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5600 شرکت دانش بنیان در کشور فعال شده است

5600 شرکت دانش بنیان در کشور فعال شده است