مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 08:352021-02-04دانش

نباید اجازه بدهیم دانشجویان دلسرد شوند/ناامید کردن جوانان جرم است


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم دانشجویان ما دلسرد شوند، گفت: اگر امروز نگاه جوانان و دانشجویان ما به بیرون از مرزها دوخته شده است مقصر خودمان هستیم و این جرم است.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم دانشجویان ما دلسرد شوند، گفت: اگر امروز نگاه جوانان و دانشجویان ما به بیرون از مرزها دوخته شده است مقصر خودمان هستیم و این جرم است.

بنابراین باید قدر سرمایه های انسانی را بدانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دکتر عباسعلی کریمی در بیستمین و یکمین جشنواره ابن سینا به سابقه دانشگاه علوم پزشکی تهران اشاره کرد و گفت: خوشحالم که در فضای دانشگاه تهران در حدود نیم قرن نفس کشیدم.

دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان دانشگاه مادر و کهن، مسئولیت خود در عرصه های مختلف را به خوبی و شایستگی در حد نامش می شناسد و اجرا می کند.

وی با اشاره به جایگاه برتر آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بین دانشگاه های کشور اظهار کرد: این دانشگاه علی رغم تمامی محدودیت ها و نامهربانی ها توانست در حوزه پژوهش نیز به خوبی فعالیت کند و در ارائه خدمات نیز به خوبی درخشیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران علاقه خود به تاریخ را در راستای ارزشگذاری بر زحمات پیشینیان خواند و افزود: باید یادآوری کنم تا بدانید بر چه تاریخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید اجازه بدهیم دانشجویان دلسرد شوند/ناامید کردن جوانان جرم است

نباید اجازه بدهیم دانشجویان دلسرد شوند/ناامید کردن جوانان جرم است