مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 08:002021-02-04سياسي

تصمیمات مهم برای تعیین تکلیف مشکلات صنایع محور غرب مشهد


رییس دبیرخانه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان از هشت تصمیم و توافق مهم برای حل مشکلات صنایع غرب مشهد درسی و سومین جلسه این دبیرخانه خبر داد.

- رییس دبیرخانه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی تشریح کرد تصمیمات مهم برای تعیین تکلیف مشکلات صنایع محور غرب مشهد ایسنا/خراسان رضوی رییس دبیرخانه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان از هشت تصمیم و توافق مهم برای حل مشکلات صنایع غرب مشهد درسی و سومین جلسه این دبیرخانه خبر داد.

علی اکبر لبافی اظهار کرد: در راستای حمایت از صنایع مستقر در محور غرب ( جهت اخذ پایان کار صنعتی و استفاده از مزایای ترهین و .

و توسعه متناسب با نیاز صرفا در محدوده تغییر کاربری داده شده ) و به منظور کمک به روند آزاد سازی اراضی در مسیر کندروی بزرگراه آزادی توسط صنایع مزبور، پس از برگزاری جلسات متعدد ، در آخرین جلسه سه ساعته توافقات ارزشمندی میان دستگاه های ذی ربط، بخش خصوصی مرتبط و حوزه شهرداری حاصل آمد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی، وی به تشریح این توافقات پرداخت: الف: توافق اولیه مزبور شامل همه واحدهای دارای پروانه بهره برداری داخل محدوده و حریم قانونی شهر از سازمان صنعت معدن و تجارت می شود( ولو این که اعتبار آن به پایان رسیده باشد ولی واحد فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات مهم برای تعیین تکلیف مشکلات صنایع محور غرب مشهد

تصمیمات مهم برای تعیین تکلیف مشکلات صنایع محور غرب مشهد