مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 07:552021-02-04حوادث

نجات جان 2 نفر گرفتار در منطقه تنگ دلف سرفاریاب


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات جان دو نفر اهل روستاهای شهرستان سرفاریاب در منطقه تنگ دلف این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات جان دو نفر اهل روستاهای شهرستان سرفاریاب در منطقه "تنگ دلف" این شهرستان خبر داد.

سید امان الله جهانبین افزود: طی تماس ساعت 16 و 15 دقیقه به مرکز Eoc استان مبنی بر گرفتار شدن دو نفر در منطقه تنگ دلف منطقه سرفاریاب بلافاصله تیم آماده عملیات شهرستان چرام با حضور رییس شعبه و هماهنگی با معاونت امداد و نجات استان به منطقه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این تیم در ساعت 17 به منطقه مورد حادثه رسیدند و با توجه به صعب العبور بودن و تخته سنگ های صاف و امکان نداشتن کمک بدون ابزار کوهستان با معاونت استان هماهنگی شد تا تیم کوهستان شهرستان کهگیلویه به منطقه اعزام شود و در ساعت 18 تیم کوهستان به منطقه رسیدند که عملیات امداد کوهستان شروع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: عملیات به علت سخت بودن شرایط صعود عملیات به کندی انجام گرفت و در حین عملیات اعلام شد که به پشتیباتی تیم شهرستان باشت نیز نیاز هست، که این هماهنگی هم از طریق معاونت امداد صورت گرفت و پس از تلاش تیم های اعزامی افراد گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان 2 نفر گرفتار در منطقه تنگ دلف سرفاریاب

نجات جان 2 نفر گرفتار در منطقه تنگ دلف سرفاریاب