مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 07:452021-02-04اقتصادي

ارسال 50 پرونده تخلف روغن نباتی به تعزیرات حکومتی هرمزگان


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: دردی ماه امسال 50 مورد پرونده تخلف روغن نباتی توسط بازرسان این سازمان تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالرضا پیروی منش اظهار کرد: در دی ماه سالجاری کارشناسان و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بازرسی از مراکز خرید درسطح عرضه، برای بیش از 50 واحد صنفی متخلف عرضه کننده روغن نباتی تشکیل پرونده داده و پرونده های متشکله جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

وی گفت: بازرسان در دی ماه 852 مورد بازرسی از واحدهای عرضه و توزیع روغن نباتی بازدید به عمل آوردند که منجر به کشف 61 بند تخلف به ارزش ریالی یک میلیارد و 290 میلیون ریال شده است.

وی همچنین بر ثبت کلیه موجودی کالاها در سامانه جامع انبارها تاکید و تصریح کرد: همه اشخاص حقیقی و حقوقی مکلّف و موظف به ثبت موجودی کالای خود در این سامانه هستند و در غیر این صورت، هر گونه گزارش و یا بازرسی، بعنوان کالای قاچاق و احتکار محسوب شده و حسب قانون با متخلفین برخورد می شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان در پایان اظهار داشت: شهروندان، در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با اعلام به سامانه تلفنی 124 ما را در رصد بازار همیاری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 50 پرونده تخلف روغن نباتی به تعزیرات حکومتی هرمزگان

ارسال 50 پرونده تخلف روغن نباتی به تعزیرات حکومتی هرمزگان