مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 07:402021-02-04حوادث

از دستگیری 9 معتاد متجاهر در لردگان تا کشف مواد مخدر در فرخشهر


طی 24 ساعت گذشته 9 معتاد متجاهر در لردگان، 4 مصرف کننده مواد مخدر در فرخشهر و مقادیری مواد مخدر شیشه و هرویین در چهارمحال و بختیاری کشف شد.

- علی سپهوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ماموران گشت انتظامی بخش فرخشهر در دو عملیات مجزا در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه خودرو مشکوک و پس از  اخذ دستور قضایی، با رعایت نکات ایمنی خودروها را در مناطق مختلفی متوقف و بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد ادامه داد: در بازرسی داخل خودرو مقادیر قابل توجهی مواد مخدر شیشه، هرویین، تریاک و تعدادی ابزار استعمال مواد مخدر کشف، خودروها به پارکینگ منتقل شدند و 4 سرنشین آن دستگیر و به همراه مواد مکشوفه به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

سپهوند در پایان با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، تاکید کرد: برخورد قاطع با پدیده اعتیاد، از برنامه های محوری پلیس شهرستان شهرکرد است.

جمع آوری 9 معتاد متجاهر در لردگان علی تابش فرد نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح جمع آوری معتادان متجاهر توسط مأموران انتظامی شهرستان لردگان اجرا شد.

وی ادامه داد: طی اجرای این طرح، 9 معتاد متجاهر از سطح شهر لردگان جمع آوری و با هماهنگی قضایی تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستگیری 9 معتاد متجاهر در لردگان تا کشف مواد مخدر در فرخشهر

از دستگیری 9 معتاد متجاهر در لردگان تا کشف مواد مخدر در فرخشهر