مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 06:452021-02-04سياسي

10 هزار کارمند مازندرانی حامی مهربان ایتام هستند


معاون توسعه مشارکت کمیته امداد مازندران با اشاره به اجرای طرح پویش ایران مهربان گفت: 10 هزار کارمند استان در این طرح حامی معنوی ایتام شدند.

- احمد سعادت در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه دو هزار و 800 یتیم و و هشت هزار و 500 محسنین تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، گفت: همچنین 305 مرکز نیکوکاری در استان فعالیت دارد که تعامل با مؤسسات خیریه از جمله وظایف به شمار می رود.

وی یادآور شد: در مازندران 380 صندوق کوچک و مشترک و 14 هزار صندوق بزرگ معابر، شش هزار و 900 صندوق اماکن در استان کمک های مردمی را جمع آوری می کند.

سعادت یادآور شد: در حوزه اکرام ایتام طرح پویش ایران مهربان را در دستور کار داریم و طبق ابلاغیه، هر کارمند یک حامی معنوی می شود و دبیرخانه این طرح در شهرستان ها شکل گرفت و تاکنون 10 هزار نفر وارد این طرح شدند.

معاون توسعه مشارکت کمیته امداد مازندران با بیان اینکه تا قبل از بیماری نتوانستیم اقدام به برپایی پایگاه هایی در مدارس داشته باشیم، گفت: امسال زنگ نیکوکاری در فضای مجازی نواخته می شود.

سعادت یادآور شد: طبق برنامه پیش بینی شده میزان مشارکت مردم استان در سال جاری 172 میلیارد تومان بود که در 10 ماه امسال حدود 200 میلیارد تومان کمک های مردمی جمع آوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار کارمند مازندرانی حامی مهربان ایتام هستند

10 هزار کارمند مازندرانی حامی مهربان ایتام هستند