مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 03:352021-02-04فرهنگي

فروش تکی بلیت های «فجر 39» به نفع مخاطب است/ کارنامه جشنواره ای سمفا


سعید خانی تهیه کننده و پخش کننده سینما با اشاره به عملکرد سامانه سمفا در فرآیند بلیت فروشی جشنواره فجر امسال تاکید کرد که فروش بلیت به صورت تکی به نفع مخاطبان است.

- سعید خانی تهیه کننده و پخش کننده سینما و مدیر پردیس سینمایی صبامال در گفتگو با باعث شد سمفا و کارکرد آن در توزیع عادلانه بلیت فروشی آنطور که باید و شاید ظهور و بروز پیدا نکند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر ادامه داد: با این حال و با گذشت 11 ماه از سال برگزاری جشنواره فیلم فجر فرصت و محک خوبی برای سمفا و مجموعه سامانه های فروش بلیت بود تا بتوانند در این فضا فعالیت کنند.

در روز اول به دلیل حجم مراجعه مخاطبان سرورها جوابگو نبودند و سایت برای چند ساعتی از دسترس خارج شد که این موضوع به سینما آسیب زد.

البته هر تغییری بهایی دارد و باید فرصت آزمون و خطا به آن داده شود.

طبیعتاً اگر سرورهای پشتیبانی جوابگوی مخاطبان باشد به نفع سینمای ایران است که در یک فضای رقابتی شاهد فعالیت چند سامانه فروش بلیت باشیم.

خانی افزود: از نظر رفتارشناسی هم سمفا می تواند به گسترش فرهنگ خرید بلیت اینترنتی کمک کند و از این به بعد شاهد خواهیم بود که مخاطبان قبل از آنکه به سینما بیایند بلیت هایشان را تهیه می کنند که این قدم خوبی برای رشد فرهنگ سینما رفتن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش تکی بلیت های «فجر 39» به نفع مخاطب است/ کارنامه جشنواره ای سمفا

فروش تکی بلیت های «فجر 39» به نفع مخاطب است/ کارنامه جشنواره ای سمفا