مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 20:552021-02-03سياسي

به صدا درآمدن زنگ خطر سرطان/ضرورت اولویت بندی سرطان ها


رییس پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی (مرکز تحقیقات سرطان پستان) گفت: در مسیر پیشگیری از بیماری، مسیر اصلی و نخست موضوع اصلاح سبک زندگی مردم از طریق آموزش صحیح است.

- رییس پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی (مرکز تحقیقات سرطان پستان) گفت: در مسیر پیشگیری از بیماری، مسیر اصلی و نخست موضوع اصلاح سبک زندگی مردم از طریق آموزش صحیح است.

در این زمینه، بخشی از وظیفه آموزش بر دوش رسانه ها است.

وظیفه رسانه ارتقاء دانش، نگرش و عملکرد مردم در حوزه های مورد نیاز است.

نیاز به رسانه های تخصصی در برخی از موضوعات مهم داریم که دید کامل و دقیقی به موضوع داشته بتوانند حرکت و موجی را در کشور ایجاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر کیوان مجیدزاده در نشست خبری که همزمان با روز جهانی سرطان برگزار شد، گفت: ریل گذاری مناسبی هم در حوزه تحقیقات و هم فناوری در پژوهشکده انجام شده است و نرخ رشد فعالیت های پژوهشی در پژوهشکده با ضریبی که بیان کننده کمیّت و کیفیت فعالیت های پژوهشی است، رشد 100 برابری را نشان می دهد که حاصل فعالیت و تلاش جمعی از جوانان دانشمند، باانگیزه، خودجوش و پای کار مصالح و منافع کشور است.

وی افزود: مبنای فعالیت های پژوهشکده صرفاً بر رشد فعالیت های پژوهشی متمرکز نیست و در طی چند سال اخیر تلاش کرده ایم فعالیت های فناورانه را نیز در مجموعه رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به صدا درآمدن زنگ خطر سرطان/ضرورت اولویت بندی سرطان ها

به صدا درآمدن زنگ خطر سرطان/ضرورت اولویت بندی سرطان ها