مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 20:202021-02-03سياسي

افتتاح طرح های پرورش شترمرغ و بسته بندی عسل در روستاهای اصفهان


امروز 3 طرح پرورش بوقلمون در قلعه امام در بخش بن رود، پرورش شترمرغ در روستای کمشچه در برخوار و شرکت بسته بندی عسل در روستای تیران چی توسط مشاور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به صورت نمادین افتتاح شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی رضا سعیدی پیش از ظهر امروز در افتتاحیه طرح های پرورش شترمرغ و بوقلمون و بسته بندی عسل اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید با هدف حمایت از کارآفرینان جوان و طرح های تولیدی زودبازده کوچک و متوسط فعالیت می کند، این فعالیت تقریباً از سال 90 و 91 با نام صندوق کارآفرینی امید شروع شد؛   قبل از این صندوق کارآفرینی امید با نام صندوق کارآفرینی مهرامام رضا در حال فعالیت بود.

مشاور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور افزود: از سال 90 تا 91 نحوه مشارکت و نحوه حمایت از طرح ها و مسیر پرداخت تسهیلات با حضور مدیریت جدید تغییراتی پیدا کرد و کار توسعه پیدا کرد و وارد کارهایی با مقیاس بزرگ تر شدیم و مبلغ تسهیلات را از مبالغ خرد که تا سقف 100 میلیون تومان بود افزایش دادیم و الآن تا سقف 4میلیارد تومان با نرخ کارمزد 4 درصد و 6 درصد تسهیلات می دهیم.

وی تصریح کرد: هدف اصلی از این کار کمک به حوزه تولید بود مخصوصاً با توجه به دستورات مقام معظم رهبری در سال حمایت از تولید و سال جهش تولید در این راستا حرکت کردیم و در این مقطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح های پرورش شترمرغ و بسته بندی عسل در روستاهای اصفهان

افتتاح طرح های پرورش شترمرغ و بسته بندی عسل در روستاهای اصفهان