مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 20:102021-02-03بين الملل

موضوعات فنی در خصوص کشتی کره جنوبی در حال طی مراحل قانونی است


موضوعات فنی در خصوص کشتی کره جنوبی همچون آلوده سازی محیط زیست و غیره درحال طی مراحل قانونی خود است که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد.

- ایسنا/هرمزگان سخنگوی وزارت خارجه گفت: موضوعات فنی در خصوص کشتی کره جنوبی همچون آلوده سازی محیط زیست و غیره درحال طی مراحل قانونی خود است که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید خطیب زاده عصر امروز(15 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: موضوع توقیف کشتی کره ای کاملا فنی بود و همچنان در بستر فنی خود در حال پیگیری است اما به جهت درخواست کشور کره جنوبی و رعایت ابعاد انسان دوستانه، وزارت امور خارجه همکاری نزدیکی با دادستانی داشت و تلاش کردیم رویه قضایی به سمتی رود که اتباع کشتی کره ای بتوانند آزادانه ایران را ترک کنند.

وی تصریح کرد: قوه قضاییه و دادستانی در این موضوع بسیار مساعدت کردند و ما روز گذشته به سفیر کره در تهران اطلاع دادیم که خدمه کشتی کره ای می توانند ازادانه کشور را ترک کنند یا اگر مایل هستند در ایران باقی بمانند.

خطیب زاده خاطرنشان کرد: موضوعات فنی دیگر در خصوص آلوده سازی محیط زیست و غیره درحال طی مراحل قانونی خود است که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه دیپلماسی خارجی در طول فشار حداکثری آمریکا بر ملت ایران، تلاش شد تا بتوان نقش هرچه بهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوعات فنی در خصوص کشتی کره جنوبی در حال طی مراحل قانونی است

موضوعات فنی در خصوص کشتی کره جنوبی در حال طی مراحل قانونی است