مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 18:302021-02-03اقتصادي

رشد 17 برابری صادرات از کارگوترمینال فرودگاه شهید بهشتی


مدیرکل گمرکات استان اصفهان تصویب راه اندازی پایانه گل و گیاه در استان اصفهان نویدبخش رونق صادرات این محصولات دانست و گفت: رشد 17 برابری صادرات از طریق کارگوترمینال فرودگاه شهید بهشتی قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل گمرکات استان اصفهان، رسول کوهستانی پزوه در نشست مدیرکل گمرکات استان اصفهان با هیأت رییسه خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان با اشاره به شعار سازمان جهانی گمرک برای سال 2021 مبنی بر گمرک حامی احیا، نوسازی و تاب آوری زنجیره تأمین پایدار اظهار کرد: از نگاه گمرک مردم در مرکز توجه و احیا قرار دارند و باید از تولید و تجارت در راستای نوسازی حمایت کنیم.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان به بسته های حمایتی رونق و جهش تولید گمرک اشاره و افزود: تمام تلاش خود را کرده ایم که آنچه قانون گذار تحت عنوان گمرک می تواند بیان داشته است به طور کامل برای مردم و فعالان اقتصادی در حداکثر حالت ممکن انجام دهیم.

وی تسهیلات استرداد حقوق ورودی، اخذ ضمانت نامه، ارزیابی در محل و.

برشمرد و بیان داشت: در سال 98 مبلغ 37 میلیارد و 500 میلیون تومان استرداد حقوق ورودی از طریق گمرک اصفهان داشته ایم که 55 درصد از استرداد حقوق ورودی کل کشور را به خود اختصاص داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 17 برابری صادرات از کارگوترمینال فرودگاه شهید بهشتی

رشد 17 برابری صادرات از کارگوترمینال فرودگاه شهید بهشتی