مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 18:202021-02-03سياسي

مترو پردیس به تصویب هیئت دولت رسید


معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام خبر تصویب پروژه مترو تهران پردیس در هیئت وزیران گفت: به زودی عملیات اجرایی این پروژه به طول 25 کیلومتر با احداث دو ایستگاه در مسیر آغاز خواهد شد.

- معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام خبر تصویب پروژه مترو تهران پردیس در هیئت وزیران گفت: به زودی عملیات اجرایی این پروژه به طول 25 کیلومتر با احداث دو ایستگاه در مسیر آغاز خواهد شد.

حبیب الله طاهرخانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خوشبختانه امروز در جلسه هیئت وزیران پروژه مترو تهران - پردیس به تصویب رسید.

پیش از این مطالعات طرح انجام و تفاهم نامه احداث مترو با قرارگاه خاتم الانبیا (ص) امضا شده بود که در انتظار تصویب هیئت دولت بودیم.

وی افزود: به منظور توسعه شبکه قطار حومه ای کشور، شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید (به نمایندگی از وزارت راه و شهرسازی) با حفظ مالکیت دولت نسبت به اجرای پروژه احداث قطار برقی شهر جدید پردیس به کلانشهر تهران اقدام می کند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید تصریح کرد: پروژه به طول حدود 25 کیلومتر (دو ایستگاه در مسیر و توقف گاه) با برآورد تقریبی 40 هزار و 455 میلیارد ریال (شامل عملیات عمرانی و تجهیزات ثابت) با انعقاد قرارداد واگذاری با شرکت احداث و راه اندازی متروی پردیس به کلانشهر تهران به سهامداری شرکت پترو عمران مهد سازه وابست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو پردیس به تصویب هیئت دولت رسید

مترو پردیس به تصویب هیئت دولت رسید