مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 17:152021-02-03دانش

برگزاری همایش مجازی مسئولان بین الملل دانشگاه های ایران و اسپانیا


همایش مجازی مسئولان روابط بین الملل دانشگاه های ایران و اسپانیا صبح امروز به ابتکار دانشگاه علامه طباطبایی و به همت نجمه شبیری رییس دپارتمان زبان اسپانیایی این دانشگاه به صورت مجازی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سفارت ایران در اسپانیا ،در آغاز این همایش حسین سلیمی رییس دانشگاه علامه با اشاره به زمینه های فرهنگی و تمدنی بین ایران و اسپانیا در طول تاریخ، بر ضرورت گسترش همکاری های علمی و فرهنگی بین دانشگاه های ایران و اسپانیا تاکید کرد .

وی گفت: دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان رابط تعیین شده از سوی وزارت علوم برای گسترش همکاری های دانشگاهی با اسپانیا، پیشنهادات مشخصی در این خصوص به طرف اسپانیایی ارائه کرده است.

در ادامه این همایش آقای خوزه لوییس فلیپه ده لا پنیا سفیر اسپانیا در تهران با اشاره به زیرساخت های آماده در دانشگاه های دو کشور، حمایت سفارت این کشور را از تداوم همکاری های دانشگاهی بین دو کشور اعلام کرد.

حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا نیز با اشاره به تاکیدات مسئولین عالی رتبه دو کشور برای گسترش همکاری های علمی، روند همکاری های دانشگاهی موجود بین دو کشور را تشریح کرد .

وی تاکید کرد : در هفته های اخیر همایش مجازی بین بنیاد مطالعات راهبردی و بین المللی اسپانیا و دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش مجازی مسئولان بین الملل دانشگاه های ایران و اسپانیا

برگزاری همایش مجازی مسئولان بین الملل دانشگاه های ایران و اسپانیا