مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 17:002021-02-03سياسي

مکتب حضرت فاطمه (س) باید الگوی تربیتی فرزندان باشد


مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) فرزندان خود را در راه ولایت تربیت کردند و این مکتب ارزشمند تربیتی باید الگوی بانوان مسلمان قرار گیرد.

- اردبیل - مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) فرزندان خود را در راه ولایت تربیت کردند و این مکتب ارزشمند تربیتی باید الگوی بانوان مسلمان قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین اکبر قیامی روز چهارشنبه در مراسم تقدیر از بانوان موفق و برگزیده پویش ملی شکوه مادری با بیان اینکه هدف از ایجاد کانون های بانوان و خانواده در سراسر استان تبلیغ و ترویج معارف اسلامی و سیره اهل بیت عصمت و طهارت به بانوان است، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) می تواند در راه کسب معارف و ولایت مداری بانوان الگوی مناسب و شایسته ای قرار گیرد تا بانوان با مطالعه زندگی آن حضرت به ویژگی ها و خصلت های ارزشمند این بانوی بزرگ اسلام پی ببرند.

وی به توصیف شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا (س) در دین اسلام پرداخت و افزود: بزرگترین ویژگی این بانوی بزرگ اسلام دفاع از حریم ولایت بود که در این راه تا آخرین قطره خون ایستادگی کرده و به شهادت رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب حضرت فاطمه (س) باید الگوی تربیتی فرزندان باشد

مکتب حضرت فاطمه (س) باید الگوی تربیتی فرزندان باشد