مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 16:152021-02-03سياسي

برگزاری سومین همایش ملی مادران فاطمی در مدرسه علمیه منصوریه


سومین همایش ملی مادران فاطمی و تجلیل از مقام همسران و مادران، کادر اساتید و طلاب در مدرسه علمیه منصوریه شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مسئول مدرسه علمیه منصوریه امروز در سومین همایش ملی مادران فاطمی و تجلیل از مقام همسران و مادران کادر، اساتید و طلاب مدراس علمیه، منصوریه، مولی الموحدین، خاتم الانبیا و غدیریه که در مدرسه منصوریه برگزار شد، ضمن گرامی داشت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن اظهار کرد: هر ساله مراسم تجلیل از همسران کادر، اساتید و طلاب به صورت حضوری برگزار میشد اما امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، برنامه به صورت محدود و مجازی برگزار شده است.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا حدائق در ادامه به هدف اصلی برگزاری مراسم تجلیل از همسران طلاب اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری این مراسم قدردانی از بانوانی است که در کنار همسر خود جهادی کار کرده اند و در این زمینه، بارها عرض کرده ام که هر مرد موفقی بخشی از توفیقات خود را مدیون همسر خود است.

مسئول مدارس علمیه منصوریه، مولی الموحدین، خاتم الانبیا و غدیریه با بیان اینکه شایسته است از همسران همه طلاب شیراز تجلیل شود، ادامه داد: باید از همسران همه طلاب در هر استان تجلیل صورت گیرد چراکه نقش بانوان را نمی توان انکار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین همایش ملی مادران فاطمی در مدرسه علمیه منصوریه

برگزاری سومین همایش ملی مادران فاطمی در مدرسه علمیه منصوریه