مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 16:102021-02-03سياسي

سردار جلالی: خط مقدم مقابله با کرونا نباید ICU باشد


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: اینکه ما درمان را تنها در ICU یا بیمارستان های تخصصی برنامه ریزی کنیم کار درستی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، در همایش ملی پاندومی کرونا و پدافند غیرعامل که به صورت مجازی برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن تولد حضرت زهرا (س) و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، با بیان اینکه در برآورد تهدیدات جهانی، تهدیدات زیستی در افق پنج ساله، اولویت های نخست را به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: تجربه کرونا، نشان داد که تهدیدات زیستی چگونه می تواند، ارکان مختلف زندگی بشر را تحت تاثیر قرار دهد.

شواهدی از تقویت تهدید زیستی علیه جوامع وی ادامه داد: آماده کردن واحدهای تهاجمی زیستی در ارتش های کشورهای سلطه گر، وجود آزمایشگاه های مدرن با ایمنی زیستی سطح 3 و 4، قابلیت ساخت سلاح های بیولوژیک در سراسر جهان بدون نظارت و کنترل بین المللی توسط قدرتها و انحصار در فناوری ها و دانش مدرن پدافند زیستی از جمله شواهدی است که اهمیت ارتقای مقوله پدافند زیستی را دوچندان می کند.

  سردار جلالی با طرح این پرسش که چرا به پدافند زیستی نیاز داریم، توضیح داد: پدافند زیستی به جهت حفاظت از منابع ملی ما از جمله، جمعیت انسانی، حفاظت از منابع غذایی و منابع مادی و زیرساختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: خط مقدم مقابله با کرونا نباید ICU باشد

سردار جلالی: خط مقدم مقابله با کرونا نباید ICU باشد