مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 16:052021-02-03سياسي

درخواست فعال کردن همه دفاتر پیشخوان برای ثبت نام سجام و دریافت کد بورسی


فرماندار شهرستان نور از استانداری خواست تا به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ناشی از تجمع مردم در همه دفاتر پیشخوان برای ثبت نام سجام، احرازهویت و دریافت کد بورسی فعال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، بیش از یکسال است که مهمان ناخوانده ویروس کرونا بدون دعوت و اجازه به همه جا سر می زند و تا فرصت پیدا کرد لحظه ای درنگ نمی کند و درریه میزبان برای خودش جا باز می کند و نامردانه با همه توان تلاش می کند تا میزبان خود را نابود کند و کم نیستند افرادی که خواسته و ناخواسته به جای مقابله و پیشگیری به این مهمان ناخوانده کمک می کنند تا در کارش پیروز شود.

عادی انگاری، باور نداشتن، دورهمی خانوادگی، تجمع در اماکن عمومی و محیط های سر بسته، برگزاری مجالس جشن و ترحیم، رعایت نکردن فاصله اجتماعی، دیده بوسی و .

همراهی کردن با این ویروس است؛ دفاترپیشخوان دولت که این روزها با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و اشتیاق مردم به دریافت سود سهام عدالت، بسیار شلوغ شده است از مراکز پر خطر و میزبان و همراه مناسب برای مهمان ناخوانده است که در جلسات مختلف و متعدد به آن اشاره شده است.

انتخاب تعداد محدودی از دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت نام سجام، احراز هویت و دریافت کدبورسی سبب شده که شاهد ازدحام جمعیت در داخل و بیرون این دفاتر باشیم که بسیار نگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فعال کردن همه دفاتر پیشخوان برای ثبت نام سجام و دریافت کد بورسی

درخواست فعال کردن همه دفاتر پیشخوان برای ثبت نام سجام و دریافت کد بورسی