مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 15:402021-02-03اجتماعي

هوای اصفهان تا روز جمعه آلوده است


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ادامه آلودگی هوای اصفهان تا روز جمعه خبر داد و گفت: از اواسط روز جمعه و با ورود سامانه ناپایدار جوی، میزان آلودگی هوا به تدریج کم می شود و شب شنبه بارش خفیفی در اصفهان خواهیم داشت.

مژگان امیر امجدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتا پایدار بر روی استان طی 3 روز آینده است، براین اساس طی این مدت در بیشتر مناطق استان آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه از امروز تا پایان هفته غبار صبحگاهی، افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا را در شهر اصفهان و مناطق صنعتی استان خواهیم داشت، گفت: از روز شنبه شاهد کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان افزود: هوای امروز اصفهان نا سالم برای عموم بود، اما از اواسط روز جمعه به تدریج از میزان آلودگی هوا کاسته شده و هوا سالم خواهد شد.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی 24 ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: دمای هوا در گرم ترین ساعت امروز به 17 درجه سانتیگراد می رسد و حداقل دمای فردا صبح منهای 2 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

امیر امجدی خاطرنشان کرد: طی این مدت گرم ترین نقطه استان چوپانان با 13 درجه سانتیگراد و خنک ترین نقطه استان بویین میاندشت با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان تا روز جمعه آلوده است

هوای اصفهان تا روز جمعه آلوده است