مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 15:352021-02-03بين الملل

فشار پارلمان اسکاتلند برای تحقیق درباره باشگاه های گلف ترامپ


پارلمان اسکاتلند قصد دارد طرحی را به رأی بگذارد که بر اساس آن منابع مالی خرید دو باشگاه گلف در اسکاتلند توسط رییس جمهور سابق آمریکا، باید مورد تحقیق قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قانون گذاران اسکاتلندی تحقیق درباره دارایی های دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در این سرزمین را خواستار شدند.

به نوشته روزنامه واشنگتن پست ، روز چهارشنبه قرار است طرحی در پارلمان به رأی گذاشته شود تا  نیکولا استورجئون  وزیر اول اسکاتلند را برای تحقیق درباره دو زمین گلف ترامپ تحت فشار قرار دهد.

طبق این طرح، استورجئون از این طریق حکم پیگیری ثروت بدون توضیح از دادگاه های اسکاتلند درخواست می کند از سازمان ترامپ درباره محل تأمین مالی خرید دو باشگاه گلف در این سرزمین توضیح بخواهد.

تاکنون استورجئون و حزب ملی اسکاتلند تلاشی برای پیگیری چنین تحقیقاتی انجام نداده اند و بیان داشته اند بهتر است این اقدام به جای مسیر سیاسی، از مسیر قضایی طی شود.

اگر تحقیق علیه دو باشگاه گلف ترامپ در اسکاتلند کلید خورده و او نتواند دادگاه را متقاعد کند از درآمد نامتعارف و پول کثیف برای خرید آن ها استفاده نکرده است، دولت اسکاتلند می تواند آن ها را مصادره کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار پارلمان اسکاتلند برای تحقیق درباره باشگاه های گلف ترامپ

فشار پارلمان اسکاتلند برای تحقیق درباره باشگاه های گلف ترامپ