مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 14:202021-02-03اقتصادي

انتقال آب از سد آزاد به تصفیه خانه سنندج در کوتاهترین زمان خواست مردم کردستان است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: انتقال آب از سد آزاد به تصفیه خانه سنندج دذ کوتاهتربن زمان ممکن خواست مذدم استان ایت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدحسین محمدی در آیین آغاز عملیات اجرایی سامانه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه آب سنندج و افتتاح واحد اُزن زنی تصفیه خانه آب شماره یک سنندج که با حضور معاون رییس جمهوری انجام شد، اظهار کرد: در سنندج با جمعیت 500 هزار نفر سالانه 50 میلیون متر مکعب آب از سد قشلاق تصفیه و بین این جمعیت توزیع می شود.

وی افزود: بدلیل وضعیت سد قشلاق و وجود حوزه کشاورزی بالا دست سد و قدمت بالای این سد، طعم و بوی آب سد قشلاق تغییر یافته و در چند سال اخیر مورد اعتراض مردم بوده است.

وی عنوان کرد: مطالعات متعددی در این راستا انجام گرفت که به تصمیمات خوبی منجر شد و برای احیای سد و بهتر شدن وضعیت آب در تصفیه خانه آب سنندج برای کیفیت آب ارتقای تصفیه خانه را در دست اقدام قرار دادیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب کردستان عنوان کرد: مهمترین کار گندزدایی آب تصفیه خانه با کلرزنی بود که به سیستم ازن زنی تغییر یافت که ایمنی گندزدایی اولیه و حذف کلر را موجب می شود.

محمدی با بیان اینکه امروز سیستم جدیدی که تولید یک شرکت داخلی دانش بنیان است برای بهبود کیفیت آب با ده میلیارد هزینه آماده شده است ، اعلام کرد: در تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب از سد آزاد به تصفیه خانه سنندج در کوتاهترین زمان خواست مردم کردستان است

انتقال آب از سد آزاد به تصفیه خانه سنندج در کوتاهترین زمان خواست مردم کردستان است