مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 13:552021-02-03اقتصادي

با صدور گواهینامه معتبر و تخفیف ویژه ایام ولادت حضرت زهرا (س)


ثبت نام دوره های آموزش حرفه ای و آنلاین بورس در کارگزاری دلیران پارس آغاز شد.

- با صدور گواهینامه معتبر و تخفیف ویژه ایام ولادت حضرت زهرا (س) ثبت نام دوره های آموزش حرفه ای و آنلاین بورس در کارگزاری دلیران پارس آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام کارگزاری دلیران پارس، ثبت نام دوره های حرفه ای و آنلاین آموزش بورس کارگزاری دلیران پارس همزمان با ایام ولادت یگانه هستی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازواحد روابط عمومی کارگزاری دلیران پارس ، در راستای فرهنگ سازی و توسعه و ترویج دانش حضور در بازار سرمایه ، برگزاری دوره های تخصصی آموزش بورس برای سهامداران، معامله گران و علاقمندان این بازار در دستور کار قرار گرفته است.

بر این اساس ثبت نام دوره های تابلو خوانی در 6 جلسه دو ساعته، تحلیل تکنیکال در 12 جلسه 2 ساعته، تحلیل بنیادی در 6 جلسه 2 ساعته، امواج الیوت در 8 جلسه دو ساعته و روانشناسی بازار در 4 جلسه دو ساعته با حضور اساتید مجرب و فعال بازار سرمایه آغاز شد.

آن دسته از علاقمندان شرکت در دوره ها که از تاریخ 14 تا 21 بهمن ماه مصادف با ایام گرامیداشت روز مادر و مقام زن اقدام به ثبت نام کنند، از تخفیف ویژه ثبت نام برخوردار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با صدور گواهینامه معتبر و تخفیف ویژه ایام ولادت حضرت زهرا (س)

با صدور گواهینامه معتبر و تخفیف ویژه ایام ولادت حضرت زهرا (س)