مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 13:152021-02-03ورزشي

مطالعه خطبه فدکیه راه انحراف را می بندد


نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با مطالعه دقیق خطبه فدکیه، هیچ کس دچار انحراف نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عشرت شایق ظهر چهارشنبه در همایش زنان ایثارگر با عنوان اسوه های صبر و مقاومت که در سالن اجتماعات نور مجموعه ورزشی شهید عطایی زنجان برگزار شد، با بیان اینکه امروز در برهه ای قرار داریم که اهمیت دادن به تربیت الگوی سوم یک تکلیف و ضرورت است، گفت: زمینه تحقق این امر نیز به وجود آمدن رفاقت بین مادران و فرزندان است.

وی با بیان اینکه دور ماندن از تربیت الگوی سوم، خسارات زیادی را به ذهن و فکر نسل آینده وارد خواهد آورد، افزود: برای اینکه شاهد تلفات ذعنی و فکری فرزندان نشویم، ضرورت دارد که از وارد شدن در یک جنگ ترکیبی که لازمه آن ایجاد ارتباط صمیمی بین مادران و فرزندان است، جلوگیری کنیم.

این پژوهشگر و نویسنده با اشاره به اینکه تربیت فرزند به مثابه مراقبت و محافظت از آن در برابر همه ناهنجاری ها است، تصریح کرد: این تفکر غلطی است که مراقبت از فرزندان را محدود به مراقبت های جسمانی در برابر بیماری های مختلف بدانیم، بلکه فرزندان ما در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری به مراقبت ذهنی نیاز دارند.

شایق با تاکید بر اینکه امروز باید نسل آینده ساز را به گونه ای تربیت کنیم که بتواند شجاعت و جسارت انقلابی را در شرایط مختلف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه خطبه فدکیه راه انحراف را می بندد

مطالعه خطبه فدکیه راه انحراف را می بندد