مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 12:552021-02-03سياسي

ضرورت سازمان دهی مداحان خراسان شمالی/ آسیب های مداحی رفع شود


امام جمعه بجنورد با تاکید بر لزوم سازمان دهی مراحان خراسان شمالی گفت: اگر این سازمان دهی نباشد هر کس کار را بر اساس فهم و سلیقه خود پیش می برد و آسیب های موجود رفع نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر امروز در دیدار مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، به تبیین اهمیت و حساسیت مداحی در جامعه پرداخت و اظهار کرد: مداحی می تواند تأثیرات فراوانی در جامعه داشته باشد؛ اما باید مراقب باشیم این تأثیر، مثبت و سازنده باشد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه آسیب شناسی و رفع آسیب های موجود در هر بخش درگرو برخورداری از سازمان دهی و انسجام است، اضافه کرد: اگر این سازمان دهی نباشد هر کس در هر گوشه ای کار را بر اساس فهم و سلیقه خود پیش می برد و آسیب های موجود نه تنها مرتفع نشده بلکه افزایش هم می یابد.

وی افزود: اگر برنامه و قاعده و ساختار داشته باشیم می توانیم از مجموعه مداحان حمایت و صیانت کنیم؛ به گونه ای که هم آسیب ها را کاهش داده و هم تأثیرگذاری در جامعه را افزایش دهیم.

حجت الاسلام نوری با تأکید بر اینکه باید این موضوع به جد از سوی مسئولان امر پیگیری شود، خاطرنشان کرد: سازمان دهی مداحان و برگزاری دوره های آموزشی و ارائه مدرک ازجمله اقدامات شایسته ای است که باید پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت سازمان دهی مداحان خراسان شمالی/ آسیب های مداحی رفع شود

ضرورت سازمان دهی مداحان خراسان شمالی/ آسیب های مداحی رفع شود