مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 11:402021-02-03سياسي

اجرای طرح پای درس شهدا در یزد


مسئول بسیج طلاب سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: به مناسبت دومین کنگره ملی شهدا 131 کرسی شهید با مشارکت طلاب بسیجی در استان یزد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام مهدی قره چاهی در نشست خبری کمیته روحانیون دومین کنگره شهدای این استان با بیان این که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا همان حراست از دستاوردهای معنوی نظام است،  اظهار کرد: در راستای طرح های چهل گانه کنگره ملی شهدای یزد 4000 منبر صلواتی به نیت شهدا در این استان برپا می شود.

وی افزود: برای برگزاری این منبرها تصاویر چهار هزار شهید استان چاپ و برای برپایی منبرهای صلواتی به شهرستان های استان فرستاده شده است.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان یزد، اجرای طرح پای درس شهدا را از دیگر طرح های در دستور کار دانست و گفت: در این طرح که با همراهی خانواده های شهدا اجرا می شود، 131 کرسی شهید با حضور طلبه ها و خانواده شهدا برگزار می شود که در این طرح خانواده ها از سیره شهدای خود به طلبه های نسل امروز می گویند.

حجت الاسلام قره چاهی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی استان، نصب 25 تابلو  شهید طلبه در مدارس حوزه علمیه و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پای درس شهدا در یزد

اجرای طرح پای درس شهدا در یزد