مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-03سياسي

نظارت ویژه بر بازار و اصناف کردستان شروع شد


مطالبه به حق مردم که کنترل بازار در پایان سال است با طرح نظارت ویژه بر بازار از امروز اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره وزمی ظهر امروز در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اتاق اصناف سنندج برگزار شد، اظهار داشت: هر ساله مراسمات دهه فجر برگزار می شود این ایام فرصت بسیار مناسبی است که خودمان را ارزیابی کنیم و یادآور شویم که برای این انقلاب چه خون هایی ریخته شد تا آزادی و استقلال مردم بازگردانده شود.

وی افزود: باید با اعتقاد واقعی که به این انقلاب داریم بدانیم مردم به عنوان ولی نعمت این حکومت چه انتظاری از مسئولین دارند؛ انتظار آنها حفظ آرامش و زندگی با عزت و ادامه راه شهدا و حفظ خون آنها منوط به برپایی جامعه ای به دور از زشتی، ریا، ناسلامتی و پلشتی است.

وی ادامه داد: اکنون ما تحت تحریم هایی ظالمانه قرار داریم و مردم ما ایستادگی می کنند و باید در کنار این ایستادگی مردم به اطمینانی برسند که در شرایط کنونی جامعه آرمان های انقلاب حفظ شده و این اطمینان را به آنها بدیم اما از هر مسئولی به اندازه خود او انتظار داریم و به اندازه جایگاهش باید مسولیت خود را انجام دهد.

وی گفت: امروزه روز سخت اقتصادی مردم پایدار ایران است هم در شرایط کرونا و هم در شرایط تحریم همگی باید احساس مسولیت کنیم از مسئولین دولتی تا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت ویژه بر بازار و اصناف کردستان شروع شد

نظارت ویژه بر بازار و اصناف کردستان شروع شد