مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 11:052021-02-03اقتصادي

25 هزار خانوار مرزنشین کرمانشاه عموما فقیر هستند


25 هزار خانوار مرزنشین استان عموما فقیر هستند.

- کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: 25 هزار خانوار مرزنشین استان عموما فقیر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هوشنگ بازوند ظهرامروز در نشست با معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: 250 هزار خانوار در 370 کیلومتر مرز استان کرمانشاه زندگی می کنند که عموماً فقیر بوده و در صورت عدم ارائه راه حل به سمت کوله بری و کارهایی از این قبیل مشغول خواهند شد.

وی با اشاره به راهکارهای جلوگیری از گرایش این خانوارها به کوله بری و مقداری بیرون رفت از وضعیت موجود آن ها افزود: وزارت تعاون باید تسهیلات ارزان قیمت ویژه ای را با عنوان طرح های اشتغالزایی به نوار مرزی اختصاص دهد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت تاکنون تسهیلات اشتغالزایی مناسبی به نقاط مرزی کرمانشاه اعطا کرده اند.

بازوند با اشاره به پروژه های شرکت شستا در استان کرمانشاه افزود: با وجود پیگیری های انجام شده در مورد فعال کردن 2 کارخانه کاغذ این شرکت، هنوز موضوع تعیین تکلیف نشده است.

وی ادامه داد: 2 توافق برای انجام گاوداری 6 هزار راسی به صورت جداگانه با شستا و بنیاد مستضعفان مطرح شده که بنیاد مستضعفان طرح خود را به بهره برداری رساند اما شستا کماکان در حال تجهیز کارگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هزار خانوار مرزنشین کرمانشاه عموما فقیر هستند

25 هزار خانوار مرزنشین کرمانشاه عموما فقیر هستند