مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-03بين الملل

نقش افسر سابق موساد در حذف نام سودان از فهرست تروریسم و فعالیت برای امارات


یک رسانه عرب زبان فاش کرد که یک افسر سابق موساد که مأمور بهبود وجهه دیکتاتورها در افکار عمومی غرب است مبالغی را از شورای حاکمیتی سودان دریافت کرده تا حمایت نظامی بین المللی را برای ارتش سودان جذب کند و همچنین مبالغی را از امارات دریافت کرده است تا شرایط .

- یک رسانه عرب زبان فاش کرد که یک افسر سابق موساد که مأمور بهبود وجهه دیکتاتورها در افکار عمومی غرب است مبالغی را از شورای حاکمیتی سودان دریافت کرده تا حمایت نظامی بین المللی را برای ارتش سودان جذب کند و همچنین مبالغی را از امارات دریافت کرده است تا شرایط فعالیت ابوظبی در بندر "پورت سودان" فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه خبری ساسه پست پروژه ای تحت عنوان سفر به واشنگتن را آغاز کرده که به افشای اتفاقات محافل سیاسی آمریکا و ارتباط آن با منطقه خاورمیانه می پردازد.

این پایگاه خبری اعلام کرد که پروژه سفر به واشنگتن به دنبال پوشش فعالیت لابی های خاورمیانه در ایالات متحده بین سال های 2010 تا 2020 است.

بیشتر اطلاعات موجود در این گزارش براساس اسناد پایگاه داده وزارت دادگستری آمریکا است که از قانون ثبت نام عاملان خارجی (فارا) پیروی می کند و گروه های فشار و لابی گران را ملزم به افشای فعالیت ها و بودجه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش افسر سابق موساد در حذف نام سودان از فهرست تروریسم و فعالیت برای امارات

نقش افسر سابق موساد در حذف نام سودان از فهرست تروریسم و فعالیت برای امارات