مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 10:252021-02-03سياسي

همایش خانواده آسمانی در میبد برگزار شد


همایش بزرگ خانواده آسمانی همزمان با شب میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در مصلی آیت الله اعرافی شهرستان میبد برگزار شد.

- ایسنا/یزد همایش بزرگ خانواده آسمانی همزمان با شب میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در مصلی آیت الله اعرافی شهرستان میبد برگزار شد.

حجت السلام روح الله مروتی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه میبد در گفت وگو با ایسنا گفت: به دنبال امضای تفاهم نامه ای بین دانشگاه میبد و شبکه بهداشت و درمان شهرستان، از ابتدای امسال آموزش های پیش و حین ازدواج در شهرستان اردکان و میبد به این دانشگاه واگذار شد که تاکنون قریب به 530 زوج از این آموزش ها بهره مند شده اند.

وی این آموزش ها را پیرامون خانواده، اخلاق، حقوق و مشاوره ذکر کرد و افزود: البته این اموزشها به دلیل شروع موج سوم کرونا از شهریورماه به صورت غیر حضوری دنبال می شود.

مروتی در پایان گفت: همایش خانواده آسمانی با حضور 250 زوج جوان در قالب یک برنامه آموزشی و مولودی خوانی و نیز سخنرانی دکتر حمید حبشی در خصوص مهمترین تفاوت های زن و مرد، تحکیم بنیان خانواده و جمعیت در محل مصلی آیت الله اعرافی برگزار شد.

این همایش با همکاری سپاه و بسیج و دفتر امام جمعه شهرستان برگزار و در آن با توزیع بسته های فرهنگی بین زوج های جوان پذیرایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش خانواده آسمانی در میبد برگزار شد

همایش خانواده آسمانی در میبد برگزار شد