مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 10:152021-02-03سياسي

انجام 8000بازرسی ونمونه برداری استاندارد کالا در یزد


مدیرکل اداره استاندارد استان یزد درچهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: تاکنون هشت هزارمورد بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی و خدماتی سطح استان یزد انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا زارع بنادکوکی صبج امروز در جمع اعضاء شورای اطلاع رسانی استاندارد استان با اشاره به اهمیت اقدامات انجام شده در یزد، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و 433 مورد نمونه برداری استاندارد از واحدهای تولیدی استان یزد انجام شده است.

وی با بیان این که نمونه برداری های انجام شده در یکهزار و 193 مورد انجام شده است، افزود: پیرو اطلاع رسانی در اخبار ماه های گذشته این اداره کل، یادآوری می گردد که بازرسی و نمونه برداری اداره کل استاندارد استان یزد به خط تولید، بسته بندی، انبار و حتی محل بارگیری محصولات در کارخانه ها و واحدهای تولیدی مشمول استانداردهای اجباری و تشویقی محدود نمی شود و نظارت استاندارد یزد فراتراز این هاست.

مدیرکل اداره استاندارد استان یزد گفت: مردمان خوب دارالعباده یزد با اطمینان خاطر از فروشگاه های معتبر و شناسنامه دار به خرید کالاهای دارای علامت استاندارداقدام کنند، چراکه کالاهای مشمول استاندارد اجباری در مراکزعرضه، توزیع وخرده فروشی ها نیز مورد بازرسی، نمونه برداری ومتعاقب آن آزمون ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 8000بازرسی ونمونه برداری استاندارد کالا در یزد

انجام 8000بازرسی ونمونه برداری استاندارد کالا در یزد