مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 10:102021-02-03سياسي

رییسی: جاهلیت مدرن بر قدرت رسانه ای تکیه دارد


رییسی رییس قوه قضاییه با یادآوری اینکه جاهلیت مدرن بر قدرت رسانه ای تکیه دارد، ابراز امیدواری کرد: «امیدوار هستیم تبیین شخصیت شهید سلیمانی بتواند آثار خون این شهید والامقام را بیش از گذشته کند.

- رییسی رییس قوه قضاییه با یادآوری اینکه جاهلیت مدرن بر قدرت رسانه ای تکیه دارد، ابراز امیدواری کرد: امیدوار هستیم تبیین شخصیت شهید سلیمانی بتواند آثار خون این شهید والامقام را بیش از گذشته کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس قوه قضاییه گفت: ما می توانیم به معنای آن است که ما باید اعتماد به نفس و اتکال به خدا داشته باشیم و با این روحیه به پیش برویم.

امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با کلیدواژه ما می توانیم به ما آموختند که می توانیم با مقاومت کار را به پیش ببریم و جلوی مستکبران بایستیم و تحریم ها را خنثی کنیم و دشمن را مایوس و وادار به عقب نشینی کنیم.

سید ابراهیم رییسی صبح امروز در ارتباط ویدئو کنفرانسی با دومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی که تحت عنوان مکتب شهید سلیمانی، الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن ساز برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام الله دهه فجر اظهار کرد: دعا می کنیم که خداوند متعال، توفیق شناخت مقام حضرت صدیقه طاهره (س) را به ما عنایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: جاهلیت مدرن بر قدرت رسانه ای تکیه دارد

رییسی: جاهلیت مدرن بر قدرت رسانه ای تکیه دارد