مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 09:502021-02-03اقتصادي

مجلس در راه ریل گذاری لوکوموتیو اقتصاد/خروج از رکود به کمک ساخت سالانه 1.5 میلیون مسکن


ساخت سالانه 1.

5 میلیون واحد مسکونی با استفاده از منابع داخلی بانکی علاوه بر سامان بازار مسکن منجر به شکل گیری رونق در اقتصاد کشور خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، طرح 2 فوریتی جهش تولید و تامین مسکن پس از وقفه 6 ماه بار دیگر برای بررسی نهایی به صحن علنی مجلس رسید تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به آن تصمیم گیری کنند.

در نخستین روز بررسی این طرح برخی از پیشنهادات نمایندگان مورد بررسی قرار گرفت، در همین راستا،  غلامرضا نوری قزلجه، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که ساخت 1 میلیون واحد مسکونی تناسبی با واقعیت جامعه ندارد، گفت: این طرح بار مالی سنگینی به همراه دارد و همین امر منجر به شکل گیری رکود در سایر بخش های اقتصادی کشور خواهد، شد.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازابتدایی مرکز پژوهش ها پیرامون این طرح، گفت: پیشنهاد می دهم به جای ساخت 1 میلیون واحد مسکونی در 4 سال ابتدایی طرح، سالانه 700 هزار واحد مسکونی ساخته شود.

*تنها 30 درصد از نیاز به مسکن در 3 سال گذشته پاسخ داده شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بر مبنای برآورد حداقلی طرح جامع مسکن که توسط دولت یازدهم نوشته شد، ساخت سالانه 1 میلیون و 50 هزار واحد مسکونی از سال 95 تا سال 1405 باید در دستور کار قرار گیرد تا شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس در راه ریل گذاری لوکوموتیو اقتصاد/خروج از رکود به کمک ساخت سالانه 1.5 میلیون مسکن

مجلس در راه ریل گذاری لوکوموتیو اقتصاد/خروج از رکود به کمک ساخت سالانه 1.5 میلیون مسکن