مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-03سياسي

نقد علمی آراء قضایی نقش موثری در رشد و ارتقاء دستگاه قضایی دارد


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: نقد علمی آراء دادگاه ها توسط نخبگان و اساتید دانشگاهی حوزه حقوق می تواند نقش بسزایی در رشد و ارتقاء دستگاه قضایی ایفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل الهی در نشست نقد آرای قضایی دادگستری استان که با حضور قضات مجرب دادگستری و اساتید دانشگاهی و وکلای کانون وکلای دادگستری برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس برنامه های تحولی قوه قضاییه استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان جامعه در ارتقای جایگاه دستگاه قضایی یکی از اولویت های دادگستری استان به شمار می رود.

وی افزود: به منظور پیشبرد سیاست های کلان قوه قضاییه در فراهم کردن بسترهای تضارب و نقد آراء قضایی برای احقاق حقوق عامه و اجرای عدالت آراء صادره از دادگاه های استان با حضور نخبگان و اساتید حوزه حقوق، به نقد و بررسی گذاشته می شود.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: نقد علمی آراء دادگاه ها توسط نخبگان و اساتید دانشگاهی حوزه حقوق می تواند در رشد و ارتقاء دستگاه قضایی نقش بسزایی ایفا کند.

وی تاکید کرد: تبیین و نقد آراء دستگاه قضایی در حوزه پژوهش در دستگاه قضایی کمک علمی خوبی به قضات بوده و در اتقان آراء تاثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد علمی آراء قضایی نقش موثری در رشد و ارتقاء دستگاه قضایی دارد

نقد علمی آراء قضایی نقش موثری در رشد و ارتقاء دستگاه قضایی دارد