مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 09:052021-02-03اقتصادي

راهکار کاهش دفن پسماند در آرادکوه/ استفاده از شبکه های اجتماعی برای آموزش طرح «کاپ»


مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی برای آموزش اصول طرح «کاپ» گفت: اجرای این طرح سبب کاهش دفن پسماند در مرکز آرادکوه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، شینا انصاری درباره اجرای طرح کاپ به عنوان برنامه جدید سازمان مدیریت پسماند گفت: یکی از ارکان آموزش مدیریت پسماند کاهش تولید پسماند در مبدا و افزایش حداکثری تفکیک است که تحقق این مهم نیاز به فعالیت های زیربنایی و بهره گیری از تمامی ظرفیت های اجتماعی از جمله رسانه ها دارد تا با تغییر در نگرش ها، عادات و باورهای اقشار مختلف خصوصا کودکان، مفاهیم زیست محیطی را به خانواده ها منتقل کنیم.

وی طراحی و خلق شخصیت های مناسب جهت آموزش های مدیریت پسماند را نیز در راستای همین اهداف عنوان کرد و اظهار داشت: خلق شخصیت های مناسب برای آموزش های شهروندی از روش های مرسوم بوده که به همین منظور مجموعه انیمیشن کاپی دوست زمین قرار است از روزهای آینده از سیما و شبکه های اجتماعی پخش شود.

  مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، با تاکید برآموزش و فرهنگ سازی به عنوان یکی از مهم ترین و اثربخش ترین فرایندهای مدیریت پسماند برای جلب مشارکت حداکثری گفت: کاربرد ابزارهای مختلف آموزشی و اطلاع رسانی از طریق شبکه های اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار کاهش دفن پسماند در آرادکوه/ استفاده از شبکه های اجتماعی برای آموزش طرح «کاپ»

راهکار کاهش دفن پسماند در آرادکوه/ استفاده از شبکه های اجتماعی برای آموزش طرح «کاپ»