مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-03سياسي

فجر42/ 12 وقف جدید در شهرستان بانه ثبت شد


مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت:12 وقف جدید همزمان با دهه فجر در شهرستان بانه ثبت شد.

- حجت الاسلام محمدکاروند در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد:12 وقف جدید همزمان با دهه فجر در شهرستان بانه ثبت شد.

وی گفت: خیران بانه ای در آغازین روزهای دهه وقف با حضور در اوقاف و امور خیریه شهرستان اقدام به ثبت وقف های در روستاهای اطراف این شهرستان نمودند و با این امر نیک نام استان کردستان را به عنوان یکی از استان های پیشرو در زمینه وقف جمعی بیش از پیش مطرح کردند.

حجت الاسلام کاروند ادامه داد: اهالی روستای بیان دره شهرستان بانه یک زمین 300 متری و یک زمین 150 متری را با نیت ساخت مسجد و خانه عالم وقف نمودند همچنین اهالی روستای مجسه یک قطعه زمین 150 متری با نیت فعالیت های قرانی و یک رشته چشمه آب جهت بهره برداری مسجد را وقف کردند.

مدیرکل اوقاف کردستان افزود: اهالی خیر روستای بلکه یک منزل مسکونی 160 متری همچنین اهالی روستای ششه یکباب منزل 90 متری، روستای سیچان یکباب منزل 150 متری و مردم متدین روستای سالوک علیا یک منزل 150 متری را با نیت خانه عالم را وقف کردند.

حجت الاسلام کاروند خاطرنشان کرد: در وقف دیگری اهالی محترم روستای سیچان زمینی به مساحت 200 متر  و اهالی روستای گیادروان زمینی به مساحت 144 متر را جهت ساخت مسجد روستا وقف نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر42/ 12 وقف جدید در شهرستان بانه ثبت شد

فجر42/ 12 وقف جدید در شهرستان بانه ثبت شد