مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 08:502021-02-03اقتصادي

28 پروژه در شهرستان لردگان افتتاح و کلنگ زنی می شود


در دهه فجر امسال، 25 پروژه در شهرستان لردگان به بهره برداری و 3 پروژه کلنگ زنی خواهد شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست فرمانداری لردگان گفت: در دهه فجر امسال، 25 پروژه در شهرستان لردگان به بهره برداری و 3 پروژه کلنگ زنی خواهد شد.

سعید صالحی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: میزان اعتبار هزینه شده برای 25 پروژه قابل افتتاح در شهرستان لردگان، 29 میلیارد و 567 میلیون تومان بوده است که این پروژه ها توسط 11 دستگاه اجرایی به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه ها زمینه اشتغال 11 نفر فراهم خواهد شد، افزود: لگه گیری و روکش آسفالت شهرکرد- بروجن- لردگان، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر، احداث آب نما و میل و کانیو و دیوار حائل در روستاهای برآفتاب میلاس، مدرسه روستای دهنو میلاس، توسعه شبکه فشارضعیف و تاسیس برق متقاضیان، راه اندازی دو سایت جدید و گازرسانی به هفت روستای شوار، ده بارز، دهنو بارز، میانجوه، دره اشگفت، نصیرآباد بارز و حاتم آباد از جمله شاخص ترین پروژه های قابل افتتاح است.

صالحی در ادامه از کلنگ زنی سه پروژه عمرانی در شهرستان لردگان توسط سه دستگاه اجرایی خبر داد و گفت: اعتبار موردنیاز برای این پروژه ها دو میلیارد و 70 میلیون تومان است که پروژه تامین آب آشامیدنی روستای ابواسحاق، اصلاح و بهینه سازی شبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 پروژه در شهرستان لردگان افتتاح و کلنگ زنی می شود

28 پروژه در شهرستان لردگان افتتاح و کلنگ زنی می شود