مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 08:352021-02-03فرهنگي

«هنر مقاومت» کپی کاری نیست/ مدافع سلامت و کمک مومنامه کلیدواژه شد


حسن قائدی دبیر بخش عکس ششمین جشنواره «هنر مقاومت» معتقد است در این بخش سعی شده موضوعاتی لحاظ شود که مبتنی بر نیازهای روز جامعه باشد، جشنواره هنر مقاومت تکرار قبلی ها یا کپی کاری نیست.

- حسن قائدی دبیر بخش عکس ششمین جشنواره هنر مقاومت معتقد است در این بخش سعی شده موضوعاتی لحاظ شود که مبتنی بر نیازهای روز جامعه باشد، جشنواره هنر مقاومت تکرار قبلی ها یا کپی کاری نیست.

حسن قائدی هنرمند عکاس و دبیر بخش عکس ششمین جشنواره هنر مقاومت درباره رویکردهایی که در بخش عکس این جشنواره با توجه اتفاقات سال گذشته از جمله استفاده شده بودند: مدافعان سلامت و کمک مومنامه.

وی تصریح کرد: موضوع ترور شهیدان سلیمانی و فخری زاده که به درستی اشاره کردید از جمله رویدادها و موضوعات مهم جامعه بود اما طبیعتاً پوشش دادن همه این موضوعات در توان بخش عکس نیست و قادر نیست همه را در خود جای دهد.

لذا از سوی دبیران کل جشنواره تمهیداتی اندیشیده شد که در دیگر رشته های جشنواره به این اتفاقات پرداخته شود.

حسن قائدی درباره عکس های واجد شرایط این جشنواره توضیح داد: عکس ها الزاماً می بایست ذیل موضوعات اعلام شده و در بازه زمانی اعلام شده ثبت شده باشند و همچنین مثل هر رقابت هنری، نحوه برخورد هنرمند با سوژه و نوع ارتباط و نگاهش به سوژه، به علاوه نکات فنی که در هنگام عکاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هنر مقاومت» کپی کاری نیست/ مدافع سلامت و کمک مومنامه کلیدواژه شد

«هنر مقاومت» کپی کاری نیست/ مدافع سلامت و کمک مومنامه کلیدواژه شد