مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 08:352021-02-03سياسي

اجماع بلاتکلیفی/ صوفی: لازم نیست تصمیم نهاد اجماع ساز به تایید خاتمی برسد


با وجود تاسیس نهاد انتخاباتی جدید اصلاح طلبان برای خرداد 1400 بسیاری از وجوه کارکردی آن در هاله ای از ابهام و مناقشه قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، پنجم بهمن ماه امسال اعلام شد که بهزاد نبوی ، سیدحسین مرعشی ، محسن امین زاده ، محسن میردامادی ، محمدرضا جلایی پور ، علیرضا علوی تبار ، سیدحسن رسولی ، سیدسراج الدین موسوی ، حسن صادقی ، عماد بهاور ، بدرالسادات مفیدی ، سیدمعروف صمدی ، فاطمه سعیدی ، فخرالسادات محتشمی پور و اسماعیل گرامی مقدم فهرست 15 نفره  نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 را تشکیل می دهند.

  آنطور که از شواهد امر پیداست، اختلاف نظر بر سر سازوکار و کارکرد نهاد جدید انتخاباتی اصلاح طلبان، به این زودی ها قابل حل نیست و هر چه جلوتر می رویم، بر ابعاد ابهامات افزوده می شود.

این اختلافات، وجوه مختلفی دارد لیکن انحصارطلبی و عدم جامعیت و نوع کارکرد 15 نفر منصوب محمد خاتمی، از مهم ترین آنها به شمار می آید.

  چهره های حقیقی؛ اعضای مشاور یا اعضای دارای حق رای؟ رسول منتجب نیا، دبیرکل حزب جمهوریت چندی پیش در گفت وگویی، با اشاره به تکرار تجربه ناکام شورای عالی اصلاح طلبان، این بار در قالب نهاد اجماع ساز اصلاحات، تاکید کرد: در حال حاضر این استدلالی که مطرح می شود مبنی بر اینکه باید از حضور شخصیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجماع بلاتکلیفی/ صوفی: لازم نیست تصمیم نهاد اجماع ساز به تایید خاتمی برسد

اجماع بلاتکلیفی/ صوفی: لازم نیست تصمیم نهاد اجماع ساز به تایید خاتمی برسد