مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 08:302021-02-03ورزشي

پیشرفت های انقلاب اسلامی برای جهانیان عیان است


امام جمعه ایلام با بیان اینکه هیچ کسی در دنیا نمی تواند پیشرفت های انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف را کتمان کند، تاکید کرد: امروزه دشمنان ما به پیشرفت های کشورمان در زمینه های مختلف اعتراف می کنند و به همین دلیل است که با مردم ایران دشمنی می کنند.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام با بیان اینکه هیچ کسی در دنیا نمی تواند پیشرفت های انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف را کتمان کند، تاکید کرد: امروزه دشمنان ما به پیشرفت های کشورمان در زمینه های مختلف اعتراف می کنند و به همین دلیل است که با مردم ایران دشمنی می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در دیدار مدیرعامل و هیات رییسه شرکت پالایش گاز ایلام اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی علیرغم هجمه های همه جانبه استکبار جهانی و تحریم های ناجوانمردانه، در اعماق قلوب مردم آزادی خواه جهان جای گرفته و هر روز بر پیشرفت و عظمت آن افزوده می شود.

وی با بیان اینکه پیشرفت ایران اسلامی در طول این چهار دهه بر کسی پوشیده نیست، افزود: هم اکنون جایگاه کشورمان به برکت انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف صنعتی، نظامی، پزشکی، کشاورزی، ورزشی، هوافضا، نانو تکنولوژی، اختراعات و تولید علم و .

در ردیف کشورهای برتر دنیا قرار دارد، این در حالی است که قبل از انقلاب از این پیشرفت ها خبری نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های انقلاب اسلامی برای جهانیان عیان است

پیشرفت های انقلاب اسلامی برای جهانیان عیان است